bubbzi

Alla inlägg under juli 2011

Av Bubblegum54 - 21 juli 2011 13:03

Yes äntligen är jag hemma!

Det var jättevarmt i Irak bara så ni vet.

Iallafall här kommer det nya temat:

 Inte min smak direkt..

Iallafall här kommer håren:

 

Kläderna:

 

   

Och tillbehör:

   

Orkar inte visa animeringarna och bakrunderna...

Iallafall så har jag skaffat en club penguin blogg :D

Men det betyder inte att jag ska sluta blogga på

den här bloggen. Så här ser jag ut på club penguin:

 

Bloggen heter www.pingvintuggumi.bloggplatsen.se

 

Av Bubblegum54 - 5 juli 2011 14:33

Hej :)


Vill ni höra den goda nyheten?

Det är så att jag kommer ihåg vadjag heter på Stardoll  

Hette LadyBubbzi. (konstigt namn jag vet)

 Jag:

   

Och min garderob:

 

Det var den goda nyheten.

Den dåliga nyheten (som ni kanske redan har hört)

är att jag ska åka till Irak idag  

Så det kommer inte bli nån bloggning

på 2 veckor!   


 


Av Bubblegum54 - 4 juli 2011 20:03

Hej  

Ska åka till Irak imorgon  

Jag ska vara där i 2 veckor,

så jag kommer inte blogga på 2 veckor.

Iallafall jag har glömt bort vad jag heter på stardoll!

Åååå... Det e så jobbigt.. Jag hade asmånga kläder på

den gubben...  Och jag har glömt bort lösenordet också!

Och när jag tar på glömt lösenord så står det att jag har skrivit

i fel e-mail adress.   

 

Av Bubblegum54 - 2 juli 2011 14:13

Det är så coooolt!

 

Först fick jag en auto av Angelika-Sue, sen:

 

En auto från Eleno  

Jag ville bara säga att jag fick autos av dom   

   

Av Bubblegum54 - 1 juli 2011 18:27

Det nya temat: Egypten  

Har varit i egypten  ;)

Jag har vart där 2 gånger, en gång 2008 och en gång 2010.

Jag ska nog nt delta i look-tävlingen..

Iallafall.. är inte dom här animeringarna

ganska så lika?


Den nya:

 


Den gamla:

 

Jag tycker dom är lika typ iallafall.

Jag gillar nog mest den gamla   


 

Presentation


Jag är 9 år och älskar onlinespel..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du slutat på Msp?
 Nej! Varför skulle jag?
 Ja!
 Har inte msp

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Klocka

:)


Ovido - Quiz & Flashcards