bubbzi

Alla inlägg under september 2011

Av Bubblegum54 - 18 september 2011 19:15

Som jag sa i förra inlägget, jag har slutat på msp, och om ni har stardoll så kan ni bli vän med mig där, istället. För jag är mest inne på det, och jag spelar inget annat. ( Förutom Club Penguin och Sims ) Så, om ni gillar Club Penguin kan ni ta och läsa ( som jag sa i förra inlägget ) min Club Penguin blogg . Om ni gillar Stardoll så har jag en stardoll blogg med Famecool, den heter Mspcoolgum.bloggplatsen.se  och vi bloggar också om msp i den bloggen. Fast den bloggen är nerlagd. Men det finns iallafall några inlägg som ni kan läsa.


Om Iosefine läser det här:


Jag ville att du skulle bli medlem på Stardoll för att vi typ, ''ska hålla kontakt''.Du måste inte, men det skulle vara kul om du var medlem på Stardoll. Och, om det nu är så att du inte orkar kolla din mail, så gör det inget. Men alltså, det är bara ett förslag...

Presentation


Jag är 9 år och älskar onlinespel..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du slutat på Msp?
 Nej! Varför skulle jag?
 Ja!
 Har inte msp

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Klocka

:)


Ovido - Quiz & Flashcards